این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد قرارگاه تعالی زن و خانواده در سال جدید با جدیت پیگیری می‌شود در چه سنی میزان باروری زنان پایان می‌یابد؟ سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه سیده ملک‌خاتون نخستین زن حکمران شیعه مروری بر زندگی نخستین بانوی دارنده دکترای ریاضی در خراسان‌رضوی | انتگرال زندگی و حساب عاشقی! قرار نیست همه‌چیز به «خاطره» تبدیل شود تجلیل از بانوان موفق جامعه کارگری
سرخط خبرها
شور و شوق دختران مشهدی در جشن «ایراندخت» | دختران مشهدی روز جوان را جشن گرفتند + فیلم

شور و شوق دختران مشهدی در جشن «ایراندخت» | دختران مشهدی روز جوان را جشن گرفتند + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۳۰۳۸
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
«جشن بزرگ ایراندخت» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «جشن بزرگ ایراندخت» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان صبح امروز در سالن شهیدبهشتی مشهد با حضور دختران مشهدی برگزار شد.

یکی یکی وارد می‌شوند، پرچم سه رنگ ایران را در دست دارند تا روز میلاد جوان کربلا، حضرت علی اکبر(ع) را جشن بگیرند. گوشه‌ای از سالن دختران گروه سرود با مقنعه‌های طوسی رنگ و گروهی دیگر با روسری‌های زرشکی و صورتی دیده می‌شوند که در حال تمرین و آماده‌سازی قبل اجرا هستند و چه اجرای دلنشینی داشتند دختران گروه سرود فاطمی مشهد. از دختران ایرانی که ریحانه‌های بهشتی بر روی زمین هستند. از ایران خواندند که عشق وجودی هر دختر ایرانی است و برای پایداری این عشق باید تلاش کنند و تلاش.

علی زکریایی، برنامه‌ساز و مجری مشهدی نیز در ادامه اجرای گروه سرود دختران فاطمی، از اهمیت این تلاش به‌دست دختران ایرانی گفت و اینکه دشمن در آستانه انتخابات به دنبال این است که رای اولی‌ها در این امتحان الهی شرکت نکنند و به شکل‌های متفاوت از طریق شبکه‌های اجتماعی می‌گوید «رای ندهید» درحالی‌که زهی خیال باطل! دشمن وطن‌دوستی و ایران‌دوستی ما را دست‌ِکم گرفته است و این مسئله در دختران جوان ایرانی و دهه هشتادی‌ها نمایان است.

دبیر اجرایی جشن بزرگ ایراندخت در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: جشن ایراندخت با هدف جوان‌گرایی و توجه به دختران جوان مشهدی برپا شده است که اعتقاد داریم هویت دادن به جوان مایه رشد و شکوفایی و تعالی ایران اسلامی است و دختران ایرانی با هویت خودشان در نقش دختری، مادری و همسری‌شان در آینده می‌توانند نقش پررنگی در ساختن ایران قوی داشته باشند.

رویا حیدرزاده با بیان این مطلب که انتظار می‌رود جشن ایراندخت شاهد حضور پرشور دختران مشهدی باشد، اظهار کرد: دعوت این برنامه به صورت عمومی از طرف امور بانوان و خانواده استانداری از طریق پیامک، فضای مجازی و بیلبورد‌های تبلیغاتی سطح شهر به شهروندان اعلام شده است و امیدواریم فضای شادی را برای دختران مشهدی ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.